sâmbătă, 14 februarie 2009

…e 23 55 si nu m-am gandit ca cele cateva ore vor trece atat de repede uite acum e 23 56 si urca (sau coboara cine stie)da au fost cateva ore timp in care m-am uitat la ceas foarte des din minut in minut exagerez mai rar oricum cert e ca m-am uitat la blestematu' asta de ceas si acum iata-ma aici in fata monitorului cu degetele tastand literele jalnice care imi sfasie intimitatea uitandu-ma la ceasul windowsului certandu-ma cu muizica asta ciudata care nu mai poate incalzi decat un foc deja aprins

…pe parcursul acestor ore am mancat fumat baut m-am gandit am citit si am baut apa apa care nu intra neaparat in categoria bauturilor sanatoase pentru ca intr-o zi am baut aceeasi apa si mi s-a facut asa de rau incat am fost nevoit sa vomit tot ce mancasem pana atunci si nu numai pe parcursul acestor ore am fost blocat ca un robot caruia i-au murit bateriile am fost blocat ca un om care nu mai vede nimic in spatele pleoapelor ca un animal care sta inchis intr-o cusca si vede exteriorul si spera ca si interiorul custii sale va fi la fel ca exteriorul custii sale intr-o zi am fost blocat ca o statuie care a uitat ca inceputurile i-au fost lipsite de monotonie pe vremea cand un sculptor oarecare i-a dat forma si culoare si viata si moarte

…pe parcursul acestor ore m-am gandit la un singur lucru ce-ar fi daca n-as mai fi asa de bolnav fapt care m-a pus chiar si pe mine pe ganduri de unde pana unde eu bolnav ce absurd de ce sa fiu bolnav ca doar nu ma doare nimic nu am nimic si nu are nici un rost sa ma gandesc ca ar fi posibil sa dobandesc vreo agravare a unor simptome care lipsesc cu desavarsire cata cruzime in capul meu auzi sa inventeze el boli imaginare povesti ale bolilor imaginare si sa-mi toace minutele care trec al dracu' de repede ca eu sa ma trezesc din transa si sa realizez ca ziua a trecut si concomitent cu ea totul ca si cand totul = ciaunul in care se fierb pacatosii in iad da a fost si plin de zmoala trupul meu in orele ce au trecut intreaga suprafata a pielii mi-a fost acoperita de un strat considerabil de materie cenusie chiar neagra timp in care eu am stat si am privit neputincios de undeva de sus cum trupul mi se increteste innegreste innoada undeva jos cum urlu de groaza cum imi pierd ultimele clipe de viata cum ma indrept catre o alta si mai tenebroasa

…pe parcursul acestor ore am http://www.youtube.com/watch?v=Qwe10iDlFQo de vreo 5 ori si http://www.reihe4.de/ si...

0 comentarii:



Posts Relacionados